×

Informații legislative

Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.

Politica de retur

Persoanele juridice si fizice au dreptul de Retur Produse in 30 de zile de la primirea comenzii livrate de catre S.C. KLINEKO LINE S.R.L. Pentru returul produselor clientul trebuie sa avizeze KLINEKO LINE, in maxim 48 de ore de la primirea comenzii, prin: formularul de Contact al site-ului sau pe email: office@klineko.ro.

Pentru cererea de retur produse clientul va specifica: numarul facturii, denumirea produselor neconforme si o scurta descriere a motivului de retur al produsului.

Consumatorii pot cere returul produselor in urmatoarele situatii:

A. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site.

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din momentul efectuarii comenzii, Clientul poate cere returnarea produsului pentru inlocuire.

Daca se inlocuieste un alt produs sau un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In acest caz cheltuielile de transport retur vor fi suportate de catre vanzator. Returul produselor se face impreuna cu o copie a facturii.

Inainte de returnarea produselor asigurati-va ca adresa de livrare este cea corespunzatoare:

Expeditor: Nume Prenume

Adresa: Str., Nr., Oras, Judet.

Destinatar: S.C. KLINEKO LINE S.R.L.

Adresa: TIMISOARA, BLD. LIVIU REBRENU NR. 55, CAM.1

 

B. Produse ce au fost livrate gresit.

Livrarea altor produse decat cele solicitate in comanda trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.

In cazul in care comanda livrata nu este in conformitate cu factura primita, Clientul va accepta comanda partial, returnand doar produsele neconforme (dupa caz). Lipsa sau neconformitatea produselor (un alt produs fata de cel comandat) se accepta la retur doar la primirea comenzii, in prezenta reprezentatului firmei de curierat. In acest caz se avizeaza in maxim 48 de ore departamantul Relatii cu Clientii (office@klineko.ro) pentru completarea comenzii. In cerere se va specifica numarul facturii si denumirea produselor lipsa(neconforme) si a cantitatilor. Costurile de transport pentru produsele corecte (sau lipsa) vor fi asigurate de catre KLINEKO LINE.

Retur bani

Returnarea contravalorii va fi realizata de catre KLINEKO LINE in maxim 30 zile de la primirea returului prin instrumentul Ordin de Plata. Banii vor fi achitati in contul specificat de client in datele de facturare. Nicio returnare a sumelor nu va putea fi facuta daca starea produselor nu este intacta.

 

Exceptii de la retur

Produse care nu sunt supuse returului:

Produse care au eticheta de identificare lipsa sau deteriorata;

Produsele care nu au ambalajele originale complete in care au fost livrate;

Produsele Chimice Profesionale de Curatenie care au fost desigilate si continutul utilizat partial sau total;

Dispenserele care au fost desigilate si montate.

 

Important!

Toate produsele vor fi returnate in ambalajele originale sigilate. Orice produs stricat sau al carui ambalaj original va fi fost deteriorat mai mult decat printr-o simpla deschidere, nu va fi rambursat.

In eventualitatea in care produsele returnate de catre client sunt deteriorate, incomplete, cu accesorii lipsa, diluate (pentru produsele lichide), ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului.

S.C. KLINEKO LINE S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in cazul in care Clientul realizeaza actiuni abuzive in relatie cu firma noastra (retururi repetate de produse).

Daca clientul efectueaza returul fara acceptul scris oferit de catre S.C. KLINEKO LINE S.R.L.. clientul va suporta cheltuiala transportului.

Dreptul de retur de 30 de zile nu afecteaza dreptul legal al consumatorului de renuntare la cumparare de 10 zile, in cazul comertului la distanta.